ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Nůž na tábornické práce a související činosti III. Možnosti
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 8/26/2006
Ahoj, jaký nůž byste doporučili? Cena by neměla přesáhnout 7500,-. Jsem v tomhle úplný laik, tak si nechám rád poradit. Mě se třeba líbí Tracker od Toma Browna, ale jak říkám, vůbec tomu nerozumím. Jde mi o to, aby nůž vydržel těžší práce a zároveň byl alespoň trošku na ty jemnější (nevím, jestli nepíšu hovadinu, jestli ano, tak mě omluvte). Nechci zavírák, ten už mám, ale spíš dělníka, se kterým si můžu ukrojit i chleba.
Posláno:
Začátečník
Jo, pokud by ten Tracker byl dobrý nůž (myslím tvarově), napište mi pls, kdo by byl schopen mi ho udělat (chtěl bych na něm nějaké úpravy). Přečetl jsem si nějaké recenze (i tady) a hodně lidí si stěžuje na pilku a vůbec se o tomhle noži moc neshodujete a já nevím, co si mám vybrat. Tak doufám, že moc neprudím, bo tomu fakt nerozumím.
Posláno:
Pokročilý
Připojený: 12/26/2001
Trackerem si zrovne ten chleba moc neuriznes Happy
Moje tipy: Fallkniven A1, Ontario RTAK, Ontario RAT7, BK7 (za zlomek ceny) a hlavne v tehle cenove hladine si ho muzes sam navrhnout a nechat udelat kterymkoliv nozirem u nas.

edit: jen muj velmi skromny nazor > nesnaz se najit nuz, ktery bude pilkou, sekerou a nozem zaroven - ziskas tezkou neobratnou vec, ktera bude mizernou pilkou, mizernou sekerou a mizernym nozem. Najdi si dobrou sekerku, slusnou skladaci pilku a nuz, ktery ti sedne do ruky > na vahu to bude o neco vic, ale usetris si spoustu prace.
Posláno:
Začátečník
A v tom je zakopaný pes. Já si vyberu nůž podle vzhledu (líbí/nelíbí), ale ne podle kvality. Takže nůž si navrhnout můžu, ale bude mi za velký peníze naprd. Proto se ptám tady. Líbí se mi třeba nože od Mikupa.