ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Tepelné zpracování ocelí Možnosti
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 2/21/2017
Mirec napsal:
Zdravím Páni. Som úplný začiatočník amatér. Viete mi niekto poradiť z akej ocele by mohol byť
pílový kotúč na masívne drevo. Rád by som si z neho vyrobil nejaké nože. Priemer kotúča je 700 mm a hrúbka je 4,5 mm. Tiež či náhodou nemáte niekto tech. list od danej ocele. Ďakujem.

Já nejsem ten co by ti měl v tomto radit a ani nebudu, ale mám za to, že to není dostatek informací k tomu aby někdo z chlapů věděl jaký máš kotouč a z čeho je. Zkus přidat aspoň výrobce a třeba ti někdo pořadí. Hodně štěstí
Posláno:

Pokročilý
Připojený: 11/11/2001
myishaall napsal:
Mirec napsal:
Zdravím Páni. Som úplný začiatočník amatér. Viete mi niekto poradiť z akej ocele by mohol byť
pílový kotúč na masívne drevo. Rád by som si z neho vyrobil nejaké nože. Priemer kotúča je 700 mm a hrúbka je 4,5 mm. Tiež či náhodou nemáte niekto tech. list od danej ocele. Ďakujem.

Já nejsem ten co by ti měl v tomto radit a ani nebudu, ale mám za to, že to není dostatek informací k tomu aby někdo z chlapů věděl jaký máš kotouč a z čeho je. Zkus přidat aspoň výrobce a třeba ti někdo pořadí. Hodně štěstí

Dovolím si oponovat Wink Pokud to není kotouč s tvrdokovovými zuby , tak je hodně velká pravděpodobnost že to bude 19418 ( 75Cr1 ) maximálně 19419 ( 80CrV2 ) nebo ekvivalenty...... Z hlediska výroby nožů v podstatě stejné materiály..... A pokud to je od pilany tak je to sichr Happy
Posláno:

Štamgast
Připojený: 11/2/2010
A i ty s plátky maj těla z 75Cr1 - podle technologa z Pilany. Jen to není kalený na řezání, ale aby to vydrželo zatížení v řezu.
Posláno:

Štamgast
Připojený: 1/23/2008
Nevím, kam s tím přesně, tak zkusím tu: