ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Knife.cz - Helpdesk Možnosti
Posláno:

Admin
Skupiny: Admin
Připojený: 5/9/2005
Do tohoto vlakna patri dotazy uzivatelu kteri si nevi rady s tim, jak pouzivat forum - napr. jak vlozit prilohu atp.
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 2/20/2014
Surprised Zdravím......prosím jak mám vyhledávat své příspěvky (dotazy atd) ???
Pořád to tady studuju a nepřišel jsem na nic.
To si jako mám z každého příspěvku pamatovat co jsem psal a pak to tlačit do vyhledavače ??? Or ? Shocked
Díky za radu Fido
Per aspera ad astra
Posláno:

Admin
Fidolik napsal:
Surprised Zdravím......prosím jak mám vyhledávat své příspěvky (dotazy atd) ???
Pořád to tady studuju a nepřišel jsem na nic.
To si jako mám z každého příspěvku pamatovat co jsem psal a pak to tlačit do vyhledavače ??? Or ? Shocked
Díky za radu Fido

Na strance hledani ve foru - http://knife.cz/Default.aspx?tabid=53&g=search - zvolte ve tretim rozblovacim menu hodnotu "odeslal" (vychozi hodnota je "Prispevky") a do textoveho pole zadejte svou prezdivku
Posláno:

Pokročilý
Děkuji za odpověď, ale,

No to je sice všechno moc hezký.....ale tam se mi nezobrazují odpovědi. NoNoNo
Abych byl upřímnej....byl jsem rád že jsem našel nějaký forum o nožích, ale příjde mi to tady dost chaotický a nepřehledný.
Ovládání jde mimo intuici....spousta příkazů a prvků je skryta za nic neříkajícími názvy.
Odkazy v příspěvcích jsou nefunkční......atd.
Škoda.... byl jsem fakt rád že něco takovýho je na netu. Snad se to časem zlepší.

Díky za další radu. Fidolik Wink

Per aspera ad astra
Posláno:

Štamgast
Připojený: 4/1/2010
Pro Fidolik:
Myslím, že nejjednodušší je kliknout na okénko PROHLEDAT úplně nahoře, pak se objeví další okénko a tam napsat svou přezdívku a za chvíli Ti vyběhne vše, kde byla přezdívka použita.
Aspoň tak to dělám já.
Tak hodně zdaru.
Posláno:

Admin