ZAREGISTROVAT   |  PŘIHLÁSIT   |
PROHLEDAT
Fórum
Když se v dílně nedaří... Možnosti
Mat
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 5/3/2006
Příspěvky: 6,899
Tak po dlouhé době i já přispěji.
Vícevrství sendvič D2/N690......jak na vztek zrovna na Fénix X.....
Kdyby Mates IX.....tam mám něco na víc.
Poslal jsem to kalit....bude holt na dloubání pampelišek ze zahrady. Nebo se kalením rozjede víc a půjde do kýblu rovnou a ušetří mi čas na dodělání.


Mat vložil tyto přílohy:
IMG_8967.JPG.jpg

Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 8/19/2020
Příspěvky: 214
To by byla škoda, ne?
Mat
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 5/3/2006
Příspěvky: 6,899
Marťas72 napsal:
To by byla škoda, ne?


Asi máš pravdu, proč investovat jakýkoliv čas a materiál do něčeho, co je v háji. Až se to vrátí z kalirny, rovnou to půjde.
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 11/23/2012
Příspěvky: 2,124
No taky jsem už toto zažil, po kalení ještě ubrousit a může být v pořádku.

V případě zájmu,se neváhejte zeptat.....prosím na e-mail.
Posláno:
Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 10/8/2011
Příspěvky: 692
Ne-exprert otazka - to je vyrobni vada materialu? Nebo nejaka chyba pri zpracovani? Dik
Mat
Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 5/3/2006
Příspěvky: 6,899
krezac napsal:
Ne-exprert otazka - to je vyrobni vada materialu? Nebo nejaka chyba pri zpracovani? Dik



nespojil se materiál, výrobní vada. Stane se.
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 5/9/2020
Příspěvky: 236
Tak už se mi to taky podařilo, ještě jednu otočku ve svěráku a už to nechám no a taky že jo. Cry
Prosím vás myslíte že by to šlo svařit je to K110 a je to pro neteř ta s tím asi žádné prasárny dělat nebude.
Děkuji.


Hann vložil tyto přílohy:
IMG_20210912_184432.jpg.jpg

Posláno:

Štamgast
Skupiny: Člen
Připojený: 1/10/2019
Příspěvky: 1,146
Pájení mosazí natvrdo. Ten tang se tím i popustí a nebude křehký. Čepel zabalíš do mokrého hadru.
PROSÍM POUZE O E-MAILOVOU KOMUNIKACI, DĚKUJU.
Posláno:
Začátečník
Skupiny: Člen
Připojený: 11/9/2016
Příspěvky: 6
Proto vždy preferuji dutý výbrus rukojeti než li děrovat materiál, je tam mnohem míň materiálu v celku a pnutí není při zakalení rovnoměrné, hlavně u hran rukojeti, protože tak tenký materiál mezi tečnou kružnice vrtáku a obvodem rukojeti se strašně rychle ochladí a všude je to jinak blízko, proto se ti to i prohlo. Takže příště buď dutý výbrus nebo symetricky udělat polohu děr. V kalírnach se bere že součástka s dírama se víc posune než bez, ne velikostně ale geometricky. Doporučuji sváření TIGem s asi 0.5mm mezerou pro svár, předehřát, zavařit a nechat zchládnout v sibralu.
Pokud není možnost tak ti to můžu udělat ;)
Posláno:

Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 11/11/2001
Příspěvky: 373
Asi bych taky volil tvrdou pájku (stříbrnou Ag44 pevnost 480Mpa teplota cca 700°C tzn.neprojde přeměnou! ) klidně i přeplátovat slabým plechem v celé délce. Ale pokud to bude používat uživatel na ukrojení chleba atd tak klidně jenom zafixovat střenkami (micarta atd ) a slepit a podle mě to vydrží . Držím palce Ok


Na životě miluju zejména jeho rozmanitost.....tak co se posere dneska? N.Bukowsky
Posláno:
Pokročilý
Skupiny: Člen
Připojený: 5/9/2020
Příspěvky: 236
Pánové děkuji mockrát za cenné rady, zkusím to tím tigem jak jsem psal je to pro neteř která je shodou okolností výborný svářeč tak si to může zkusit sama zavařit Grin
Dám pak vědět jak to dopadlo a ještě jednou děkuji Admire
Posláno:
Pozorovatel
Skupiny: Člen
Připojený: 2/14/2021
Příspěvky: 78
Šel bych nato cestou nejmenšího odporu-jak píše Jeronimo,spoj to strenkama a fertig.
Že své vlastní zkušenosti vím, že to drží, dělal jsem si pro sebe takovej větší tabornickej nůž.Dal jsem nato jasan s 0,5mm silnou mosaznou podložkou.Dal bych foto,ale nakonec ho ze mě vypáčil bratr.
Neboj se toho a hodně zdaru.
Uživatelé v tomto tématu
Guest, Oook

Přechod na fórum
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete editovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete vytvořit anketu v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v průzkumech v tomto fóru.

RSS - hlavní fórum : RSS

  
Reklama
Terms Of Use | Privacy Statement | Copyright 2006 by Milan Pokorný | Vaše připomínky pište na support@knife.cz Powered by Progris
pendik escort
ankara escort
antalya escort bayan
antalya escort
gaziantep escort gaziantep escort
beylikduzu escort lara escort istanbul eskort bayan maltepe escort pendik escort
erzurum escort
sikis
porno
sincan escort
istanbul escort maltepe escort
replica watches
sexy xhamster anal video sexy sexy video